Beste ouders en vrijwilligers,
Hieronder vindt u de informatie voor de Randori Competitie voor zondag 15 september.
Er zijn veel deelnemers, maar we gaan alsnog met zijn allen in een groep.
TIJDSCHEMA
08:00-09:00 uur Opbouwen
09:00-09:15 uur Aanmelden - IN DE GANG
09:15-09:30 uur Warming-Up
09:30-10:30 uur Randori
10:35-10:40 uur Pauze / Drankje
10:40-11:00 uur Uitreiking diploma's + badges
10:50-11:15 uur Opruimen
11:30-12:30 uur Uitleg Wedstrijdregels (JBN, Dhr. A. v.d. Branden)
LOCATIE
Gymzaal 'BS De Vier Heemskinderen', Heilig Hartstraat 4, 4873 CZ Etten Leur
KLEEDKAMERS
- jongens: links
- meisjes: rechts
- JUDOGI = WIT van juiste lengte / pasvorm
- Eigen BAND (geen wedstrijdbanden)
- Meisjes dragen een WIT T-SHIRT onder het judopak
- SLIPPERS naast de judomat
- GEEN sieraden en/of polsbandjes / Oorbellen uit of afplakken
HAARDRACHT (bij lange haren)
Zie onderstaande afbeelding
DRANKJES NA AFLOOP
Graag na afloop de lege flesjes (met etiket) inleveren, óf meenemen naar huis als ze niet leeg zijn.
Met de opbrengst van het statiegeld proberen we iets leuks te doen ten behoeve van alle judoka's.
TOESCHOUWERS zijn uiteraard van harte welkom.
Gelieve rekening te houden met oudere bezoekers en mensen die slecht ter been zijn.
Er zijn slechts enkele banken in deze gymzaal. Mocht u
UITLEG WEDSTRIJDREGELS
Na afloop van de Randori Competitie is er een uitleg over de regels bij wedstrijdjudo door Dhr. v.d. Branden (JBN Scheidsrechter).
We starten iets eerder dan in de eerdere aankondiging, om plusminus 11:30 uur
Om half een hopen we uiterlijk klaar te zijn.
BETALING
CONTANT
Indien u de betaling contant voldoet dan gelieve voor aanvang met gepast geld aan te melden.
Mocht u toch liever een betaalverzoek ontvangen, stuur dan even een berichtje.
Heeft u om een betaalverzoek gevraagd en is deze nog niet verzonden?
BETAALVERZOEKEN
1 deelnemer
2 deelnemers
VRIJWILLIGERS
We zitten deze ronde iets krapper in het aantal vrijwilligers.
Indien u morgen ergens mee wilt helpen, laat het mij dan nog even weten.
Ik denk op dit moment aan enkele taken:
- het plakken van een pleister,
- het schrijven van de diploma's bij 50, 100 punten etc.
- het klaarzetten en opruimen van de matten, tafels en stoelen.
Reactie plaatsen
Reacties